Украинская баннерная сеть

Головна сторінка сайту

Гостьова книга

 

©E-mail: web-mastera

 

Енергія  інтерактивного театру

 Кожен з нас хоч раз, та бував у театрі. Тому всім відоме почуття, коли здається, що актор грає невірно, що ти зіграв би краще!

Що ж прапор Тобі у руки, і вперед! Ми запрошуємо тебе на виступи нашої групи інтерактивного театру. 

Сама назва “інтерактивний” передбачає те, що активним є не лише актор, а й глядач. У будь – який момент вистави глядач може сказати: “Стоп” та замінити актора на сцені, змінюючи тим самим характер персонажу та  весь хід вистави. А інші актори в цей час перебудовують гру по новому. Звичайно, це передбачає, що група акторів досконало розуміють один одного та можуть цікаво та оригінально  підстроюватися протягом вистави.

Крім нової форми гри інтерактивний театр також є незвичайною формою профілактичної роботи, тому що, коли на сцені розігрується якась проблема молодіжного середовища, глядач сам навчається розв`язувати її, сам шукає шляхи вирішення.

“Молодіжний барометр” – що це таке та  з чим його їдять

 Увага! З цього року готуйся до шквалу  соціологічних досліджень молодіжних проблем, що будуть проведені  молодими інтерв`юерами.

Звичайно, у тебе  виникло, як мінімум, три запитання:

- перше – що таке соціологічне дослідження?

- друге – що таке інтерв`юер?

І у кожної нормальної людини виникне третє питання, чому саме  цього року проводитимуться такі дослідження?

Почнемо з відповіді на останнє: тому що саме зараз почала працювати програма “Молодіжний барометр”. Її мета – дослідження молодіжних проблем методами сучасної соціології  та психології силами самої  молоді. І те, що проводити опитування, анкетування, інтерв`ю  будуть молоді хлопці і дівчата є найголовнішим. Знаєш чому?  А який п`ятнадцятирічний респондент чесно відповість, що він палить, коли запитання йому ставить не одноліток, а людина  набагато його старша.

Але молодь, що працюватиме за програмою “Молодіжний барометр” буде займатися не лише опитуваннями. Вони будуть самі шукатимуть проблему,  підготовляти анкету та проводити обробку даних. Привабливо, чи не так. Та, щоб вміти все це робити, звичайно, потрібно вчитися. Тому вже зараз проводяться навчальні семінари по програмі.

Телебачення в МІШКУ

 Якщо Ти думаєш, що молодий журналіст – це фантастика, а телекамера у руках професійного п`ятнадцятирічного оператора  - результат  хворобливої уяви, то Ти ще живеш  у 20 сторіччі. А для нас, представників МО “Взаємодія”, це вже стало реальністю. 

Молодіжна теле- радіостудія “МДМ” (Молодь Для Молоді) створює ролики, юні журналісти випускають свою газету “МІШОК” (Молодіжна Інформація: Швидко, Об`єктивно, Класно), а більш досвідчені акули пера вже з ніг збилися, намагаючись заманити до себе юних талантів. 

Hosted by uCoz